A múltkor arról írtam, hogy elkezdtünk kipróbálni számunkra eddig ismeretlen hirdetési formákat, teszt célból. Megnéztük, hogy vajon a marketing büdzsénk melyik felét költsük el jövőre, és melyiket fordítsuk inkább másra.
Kipróbáltuk például a TV2 Aktív szponzorációt - horror ára van, de kíváncsiak voltunk, van-e az egy hetes napi 3x5 másodperces játékszponzorálásnak. Mint várható volt, az égvilágon semmi. :) Kicsi még a logó-ismertségünk, illetve egy hét alatt nem ment át a fejekbe semmi. Arra viszont jó volt, hogy a konkurenciát felidegesítettük :), hívtak az ismerősök, hogy "láttuk a reklámot, hú, már ekkorák vagytok?" :), illetve a régi vásárlókat kicsit megerősítettük, az újak fejében valami magocskát elvetettünk.
Az AdWordsöt azonban igyekeztünk okosan csinálni - késő nyáron, kora ősszel pár hétig "minden mindegy" alapon 1-2 százezer forintot elköltöttünk tesztelésre, utána pedig, amikor a komoly szezon kezdődött, az AdWordsöt csakis statisztikai alapokon nyomtuk. Ami nem ment, egy esélyt kapott még, finomítottunk raja, ha akkor sem ment, lelőttük. A hajrában megint megpróbáltuk, megnéztük, adtunk neki pár napot, ha nem ment, kikapcsoltuk.
Szóval így... :)